Re: gnome-turk.sourgeforge.net (Oenemli!)

Ey usaklar deme zamani, birazcik sakinlesin. Benim
kabalak@gtranslator.org adresim maalessef NSI sirketinin edepsizliginden
dolayi 29 Ocak'tan beri inaktif, amma ancak sonralardan farkettim. Benim
baska islerim oldugundan dolayi her sitenin ve listenin pesine kosup,
adresimi kabalak@kabalak.net (bu ki benim sahsi ePosta adresimdir)
hasimdi ancak degistirdim.

@Baris: senin ePostani farketmedim ve bana ulasmadigi icin, cevap
yazamadim. Bana sourceforge.net adresinden yazsaydin, belki ulasirdi,
amma öylesini proje alma taktigini ben uygun görmedim ve sf.net'e cevap
verdim.

Projeye katki saglamak ve admin olmak istersen, seve seve seni oraya
eklerim bana sf.net kullanici adini belirtirsen.

@Nilgün: Gercekten böyle bir "kargasa" dolayindan gnome-turk
adminliginden cekilmek istiyor musun?

Ve lütfen birazcik daha uygarli davranin birbirinize, etrafa vurmakla
hic bir ilerleme olmaz.

Baska bir konu daha: son yarim senede ben gnome-turk isine uzak
duruyorum, üniv. islerim ve baska konular daha fazla önem kazandi
(gecinim, aile vs.), ondan dolayi ben geri cekildim ve Görkeme öncelik
verdim :-) Ben amma proje kurucusu oldugumdan dolayi, kendimi sf.net'te
proje adminligimden silemiyorum (istesem bile!).

Bu kadari yeter, umarim bazi konular acilmistir.