Re: gnome-turk.sourgeforge.net

Selam,

O projenin kurucusu bu gnome-turk ekibinin lideri Fatih Demir'dir.
Bunu bilmiyorsanız sorabilirdiniz. Ayrıca proje sayfasında
adminin kim olduğuna kişisel bilgilerinden bakabilirdiniz.
Hatta kendisine eposta gönderip geliştirici olarak kaydedilmenizi
isteyip projeye katkı verebilirdiniz.

Siz bu mümkün yolların hiçbirini denemeden saldırıya geçmişsiniz.
Buna düpedüz terbiyesizlik denir.

Esen kalın,
Nilgün

Perşembe 18 Mart 2004 15:42 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı: