GConf icin Son sorular

Herkese selam... GConf'un cevirisiz bir yeri kalmadi sadece fuzzy'ler
var onlari temizliyorum... Ancak emin olarak adim atmak istiyorum...
Kalan birkac fuzzy de bittikten sonra dosyayi gonderecegim ama oncesinde
butun cevirilere topyekun goz atacagim...

Gelelim garip cevirilere:

- Log Out icin ben "cikis" diyerek gectim ama dogrusu nedir ya da biz ne
kullaniyoruz (Hali hazirda gnome'un turkcesinde cikis olarak vardi)

- "Ignoring·bad·car·from·XML·pair:·%s" gibi bir cumlecik var, bunu
cevirirken mecburen "XML·çiftindeki·hatalı·`car'·yoksayılıyor:·%s"
seklinde cevirmisler... Ben de "car" olayi icin bir alternatif
dusunemedim; bir oneriniz var mi?

- Emin olmak icin soruyorum ceviriler icerisindeki tag olarak girilmis
butun herseyi cevirmeden geciyoruz degil mi (<pair> seklinde girilmis
bir girdiyi <cift> olarak cevirmemek gibi)

-
Couldn't·make·sense·of·CORBA·value·received·in·set·request·for·key·`%s'
bu ceviriyi
"`%s'·anahtarı·için·istek·ayarı·alınırken·CORBA·değerine·anlam·verilemedi" olarak cevirip fuzzy olarak birakmisken, yanlis oldugunu dusunuyorum ama dogrusu konusunda da fikir beyani olan varsa diye bir sorayim dedim

Herkese tesekkurler...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

This is a digitally signed message part