Re: gnomemeeting

On Wed, 2004-01-21 at 19:31, Görkem Çetin wrote:
> Merhaba

Merhaba,

> Ama bu liste bir web sayfasında bulunursa elbette daha "cici" olur. Bu
> önemli bir eksikliğimiz. Eğer MySQL-PHP ile yapacaksanız, bu konuyla
> ilgilenen Adem Alp Yıldız var, kendisiyle iletişime geçmenizi (Adem Alp
> YILDIZ <ademalp@linux-sevenler.org>) öneririm. Çift dikiş gidilmez.

Aslında hosting sorunu olacaksa, PostgreSQL-PHP ile yazilabilirse
mümkünse, frontsite.com.tr'in bulundugu sunucuya yerlestirilmesini
saglayabilirim boyle bir listenin.

> Davut Topcan'ın e-posta adresi Enver Altın'da olmalı. Enver Altın listede.

Davut Topcan <davut@aysis.com.tr> :) Ama elinizdeki dosyayi bir web
sitesine yerlestirirseniz, URL'i de buraya gonderirseniz Gorkem, Fatih
veya vakit bulabilirsem ben iki tercumeyi karsilastirip
birlestirebiliriz, bu sayede mumkun olan en iyi tercumeyi
olusturabiliriz.

Tesekkurler,
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)