Re: gnomemeeting

Anlaşılan sozluk eksigimizin yani sira birde DocTable benzeri bir
olusumumuz eksik. Su anda halihazirda, kimlerin hangi module'ler
uzerinde oldugunu gosteren bir liste var mi ? Yoksa ben bu gun aksama
basit bir liste uygulamasi yapip onu bir yere koyabilirim.

Oraya bir maintainer seceriz, ve artik eklemelerimizi yapariz kimin ne
yaptigi belli olur.

gnomemeeting'e gelince. Elimin altindaydi yaptim. Ama Davut Topcan'in
mail adresini verirseniz ona bitmis halini yollarim o ne yaparsa yapar
artik.

Sozluk meselesine gelince. Tabi bir suru sozluk var. Ancak gnome-i18n
icinde olan glossary tamamen gnome icinde gecen terimlerden olusan bir
sozluk. Nihayetinde bu ne genis bir bilisim sozlugu degil. Zaten ben
uzerinde ugrasiyorum, icindeki terimlerin cogunu daha once yapilmis
cevirilerden cikardim. Ancak liste bir mail gondermistim. Oturup
saatlerinizi harcamanizi degil, sadece o listede. gnu-tr'deki daha iyi,
veya glossary'deki daha iyi veya ikisi de kullanilabilir gibi
yorumlardan ibaretti. Umarim anlatabilmisimdir derdimi.

Bu liste konusunda bana mevcut bir sey var mi iletirseniz sevinirim.
Yoksa bir an once yapalim.

Kolay gelsin.
Baris.