Re: gnomemeeting

Baris Cicek wrote:

>Ben şu anda en son CVS'deki gnomemeeting'i tekrar elden geçiyorum. Baya
>bir düzeltme yaptım, eski çevirilerdeki imla hatalarını vs. düzelttim ve
>sonunda fuzzy'leri de bitirip henüz çevirilmemislere gelebildim. Sanırım
>o da bu gun biter.
>
>Ben bu listten gnome-vfs 'yi alabilirim.

Merhaba

Mümkünse e-posta listesi ile uzlaşmalı gitmeye önem gösterelim. Şu anda
elden geçirdiğiniz gnomemeeting, Davut Topcan'a ait. Mümkünse devam
etmeyin. Bir dosya istiyorsanız öncelikle e-posta listesine ya da bana
başvurun.

Gnome-turk'ten habersiz yapılan her işlem boşa gitmiş emek olarak geri
dönebilir. Siz de mağdur durumda kalırsınız sonra...

Sözlük oluşturmak gerçekten yapmamız gereken ilk işlem. Ortada birden
fazla sözlük var, bu da ciddi bir sorun yaratıyor. Ancak önümüzdeki bir
hafta boyunca sözlüğe el sürmem kendi adıma pek mümkün değil. Siz
başlayın, listeden de yardım isteyin.  Nasılsa tartışarak orta yolu
buluruz.

İyi çalışmalar
Görkem