Re: Ceviriler..

Baris Cicek wrote:

>Directory icin dizin,
>Folder icin klasor. kullaniyorum ben. Her ikisi icin klasor
>kullanmiyorum. M$'un klasor dedigi sey de folder sanirim.
>
>Isin acikcasi klasor daha uygun geliyor bana dizin yerine. Bakin
>nautilus'a tum simgeler klasor seklindedir. O da bir sekilde oturmus
>olsa gerek.

Merhaba

Tamamdir. Aslinda soyle bir goz attigim zaman Microsoft Windows'ta
kullanilan kelimeler arasinda sadece 'klasor' gormustum. Dizin kelimesi
dikkatimi cekmemisti.

Nautilus'un ekran goruntusunu bana ozelden gonderir misin?

Not: GNOME'un eski cevirilerini elden gecirmemiz gerekiyor. Klasor ve
dizin farkliliklarini bahsettigin sekilde ayristirmak icin...

Tesekkurler
Gorkem