Re: Ceviriler..

Merhaba

KDE'de directory karşılığı olarak dizin kelimesini kullanıyoruz.
GNOME'da da şimdiye kadar hep dizin kullandık. Şimdi Barış'ın
e-postasını okurken farkettim, kendisi de klasör önerdi. Bu arada
Microsoft çevirmenleri bir süredir dizin yerine artık klasör kullanıyor.
Bunu listede tekrar konuşsak iyi olur. :-)

Bu arada benim önerim, okunması kolay, karşılığını tam veren, eskiden
beri dile yerleşmiş olan dizin kelimesinin kullanılmasına devam etmek.

İyi çalışmalar
Görkem