=?iso-8859?q?Lug=E2t?='it-=?iso-8859?q?T=FCrk?=

Örneğin http://erkan.geleceklinux.org/kamer/prg/find.php adresindeki
Kamer adlı sözlük güzel görünüyor. İçeriğinin niteliğini bilmiyorum ama
bunu sağlamak için gereklerin başında bütün çeviri takımlarınca
benimsenen ortak bir sözlük olması ve özellikle konuda yetkin kişilerce
olabildiğince çok denetlenebilmesi. Çeviri takımlarındakiler için
hesâblar oluşturulup belli kişilerin doğrudan sözcük girebilmesi ve
değiştirebilmesi, diğerlerinin de önerebilmesi sağlanır. Önerilenler
gözden geçirilir. İstendiğinde verileri tek dosya yapıp sıkıştırıp
indirilmeye hazır eden bir betik oluşturulur... Bunu yapacabilecek bir
yazılım belki vardır, yoksa da yapabiliriz diye düşünüyorum (yardımcı
olabilirim).

--
http://www.fastmail.fm - Or how I learned to stop worrying and
                          love email again