Re: gnome-i18n / glossary ... tartismali kelimeler ;)

On Tue, 2003-07-08 at 19:56, Baris Cicek wrote:
> Neyse, Ancak, fransiz ve alman cevirilerinde bu CPU olarak kalmis,
> Almanlardan bile daha fazla dilimize bagliyiz.. gozlerim yasardi.

Hehe, öyle olabilir, CPU icin Almancasi "Zentrale Prozessoreinheit" gibi
bir hantal deyim olunca, ben onu kullanmazdim ve bir de gözlerini
yasarmaya gerek yok ;-) Almanlar Almancayi Ingilizceyle
karistirmiyorlar, tam tersi Ingilizcee varolmayan kelimeler icat edip,
Almancaya ekliyorlar (örnek: Handy [cep telefonu] -> Ingilizcesi:
cellular/mobile phone), yani biraz ilginc ve ters yola basvuruyorlar :-)

Sadece ufakca bir belirtmek istemistim öylesine, Almanyada yasayan
birisi olarak.