Re: Araniyor: Yeni paketlerin tercuemanlari GNOME 2.2 extrapaketleri icin...

On Thu, 2003-02-06 at 14:31, Görkem Çetin wrote:
Per 06 Þub 2003 11:06 tarihinde, Erçin EKER þunlarý yazmýþtý:
> güzel zaten onlarý çevirmeyi en sona býrakmýþtým :)
>
> bu arada dosyalarý utf-8 kaydetmemde bi sakýnca yok deðil mi??

Mutlaka dosyalar UTF-8 kaydediliyor.

Ack - fakat dosyalari ISO-8859-9 olarak kaydetseniz de oluyor, ben o zaman recoding olayini hallediyorum, yani büyük bir olay degil, bir defa dosyanin basligini ufakca edit edip, bir defa iconv'u calistirmak :-)