Re: aranan sözcükler

On Wed, 2003-02-05 at 21:55, Nilgün Belma Bugüner wrote:
Çarşamba 5 Şubat 2003 19:43 sularında, Sinan İmamoğlu şunları yazmıştı:
> Bulamadığım ya da beğenmediğim karşılıklar:

Öneriler:
> minimize: enküçült? - simge haline getir

Oke..

> maximize: enbüyüt? - ekranı kapla

Güzel buldum bunu; baska bir yerden tanidik gibimine geliyor, hmm...

> unmaximize - eski haline getir

Tam olarak lojik bulmuyorum; eski halinin ne oldugu belli olmuyor illa ki de, ondan dolayi (huh..)

> roll-up / shade - topla
> unroll  - yay

Yay?! Hmm, Unroll derken neyin kastedildigini burada simdi tam olarak kestiremedim sayilabilir he...

> screen %d on display %d: %2$d ekranındaki monitör / fiziksel ekran %1$d ?

Burada Display ile ifade edilmek istenenin X oturumu olduğunu düşünüyorum.
Onun için 0:0 oturumundaki 3. ekran gibi bir çeviri daha anlaşılır olacaktır.
0:0, 0:1 ile iki ayrı X sistemi çalıştırmak olası olduğuna göre bu
öneriyi yaptım. Siz ne dersiniz?

Hmm, sounds also reasonable.