Re: Web sitesi

2002-01-05 -- 20:23:12 (+0100) -- Burak ILGICIOGLU:
Listedeki "ekibi tekrar topluyoruz, bu son soygunumuz olacak" havasının
verdiği motivasyonla
<Uyku/>.. Haa, ne, soygun mu? Neyi kacirdim yine yaaa :-) Söyle bir güzel dürge Euro'ya ihtiyac vardir gibi de ;-)
Linux hakkında kısa bir tanıtım yazısı yazdım, ekte gönderiyorum.
Beğenilmezse daha da uzatabilir veya kısaltabilirim.
Güzel, begenildi, benim tarafimdan onaylandi... Karsi cikan, begenmeyen olmaz gibidir herhalde :-)
Evinizde veya iþinizde Linux kullanmakla; açýk kaynak kodlu sistemleri desteklemiþ,
dünyanýn en kalabalýk
Hmm, burada bir hata olmus olmasin, yoksa kabalaklik demek istememismiydin? ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part