Re: Web sitesi

On Fri, Jan 04, 2002 at 09:26:43PM +0200, Burak ILGICIOGLU wrote:
> Selamlar,

[not alindi]

> Verilen görev ile ilgili bir soru sorarak konuyu bağlayayım: Linux ve
> GNOME hakkında yazılacak yazının uzunluğu ne kadar olacak?

Merhaba,

Ilk aklima gelen ilk once sizlerden iki ayri yazi alip

$ cat burak.txt sinan.txt | sort | uniq

yapmakti. Ama madem siz KDE kullanan GNOME cevirmenisiniz, o halde isi
ikiye bolelim size sadece Linux hakkinda yazmak dussun. GNOME ile ilgili
kismi Sinan I.'ye devrettik.

Ne kadar yazilacagi konusuna gelince, gonlunuzden ne koparsa. Ne kadar
yazilmasi gerektigini ben bilmiyorum, ama bu yazinin hedef kitlesinin
Linux'a yabancilar oldugunu hesap edersek, bilmek isteyecekleri ve o an
istemeseler bile sonradan bilmeye ihtiyac duyabilecekleri kisimlar bu
yazida yer almali. Yaklasik olarak

  Su an evlerinde kullandiklari sistemden farklari nedir,
  Benzerlikleri nedir,
  Nasil edinilir,
  Hangi kesime hitap eder,
  Hangi kesime hitap etmez,
  Daha fazla bilgi nereden bulunur,
  vs.

Nasil kullanilir kismi cok genis oldugundan bunu kullanma yollarindan
biri olan GNOME'u tanitarak verelim. Belki birkac fantastik ornek de
verilebilir.

Lafi cok uzatmama gerek yok, zaten daha onceden bu konu uzerinde yazma
tecrubeniz oldugunu ogrendigimden, yazilmasi gereken herseyi yazacaginiz
konusunda size guveniyorum.

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy