Re: Web sitesi

Merhaba,

406 Burak Ilgicioglu ve 407 Sinan Imamoglu haricinde sanirim herkesin ne
yapacagi belli oldu. Icerigin yazilmasini disaridan iceriye dogru
yapariz diye dusunmustum ama nedense gitti herkes en icteki maddeleri
aldi.

Linux ve GNOME hakkinda bilgi kisimlarini Burak Ilgicioglu ve Sinan
Imamoglu'ya devretsem bu arkadaslar ses cikarir mi?

Varsayalim cikarmadilar, o zaman hal soyle olur:

1. Linux ve GNOME hakkinda bilgi (Sinan I. ve Burak I.)
2. Cevirilerin nasil yapilacagi konusunda bilgi
   A. Programlar
      a. Gtranslator (Fatih Demir)
      b. KBabel (Nilgun Belma Buguner)
      c. Grafik arabirim harici (yani PO dosyalarinin yapisi vs.'yi
         kapsayacak bir yazi dusundum) (Gorkem Cetin??)
   B. Prosedur (Omer Fadil Usta bu bolumde bize cevirileri nasil
      yaptigini ve cevirisini yaptigi programlari nasil takip ettigini
      aciklayacak)

Cevirmenler ufaktan kendilerini tanitirlar mi? Kendileri hakkinda bilgi
iceren iletilerini listeye yollasinlar, diger liste uyeleri de eklemek
istediklerini eklesin. Ben derleyip toparlayayim, guvenli bir yerde
saklayayim. Zamani gelince gun isigina cikaralim.

Hoscakalin!

--
Alper Ersoy

PGP signature