Re: Web sitesi

Cuma 04 Ocak 2002 18:46 tarihinde , Alper Ersoy şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ 406 Burak Ilgicioglu ve 407 Sinan Imamoglu haricinde sanirim herkesin ne
¦[ yapacagi belli oldu. Icerigin yazilmasini disaridan iceriye dogru
¦[ yapariz diye dusunmustum ama nedense gitti herkes en icteki maddeleri
¦[ aldi.
¦[
¦[ Linux ve GNOME hakkinda bilgi kisimlarini Burak Ilgicioglu ve Sinan
¦[ Imamoglu'ya devretsem bu arkadaslar ses cikarir mi?
¦[
¦[ Varsayalim cikarmadilar, o zaman hal soyle olur:
¦[
¦[ 1. Linux ve GNOME hakkinda bilgi (Sinan I. ve Burak I.)
¦[ 2. Cevirilerin nasil yapilacagi konusunda bilgi
¦[    A. Programlar
¦[       a. Gtranslator (Fatih Demir)
¦[       b. KBabel (Nilgun Belma Buguner)
¦[       c. Grafik arabirim harici (yani PO dosyalarinin yapisi vs.'yi
¦[          kapsayacak bir yazi dusundum) (Gorkem Cetin??)
¦[    B. Prosedur (Omer Fadil Usta bu bolumde bize cevirileri nasil
¦[       yaptigini ve cevirisini yaptigi programlari nasil takip ettigini
¦[       aciklayacak)
¦[
¦[ Cevirmenler ufaktan kendilerini tanitirlar mi? Kendileri hakkinda bilgi
¦[ iceren iletilerini listeye yollasinlar, diger liste uyeleri de eklemek
¦[ istediklerini eklesin. Ben derleyip toparlayayim, guvenli bir yerde
¦[ saklayayim. Zamani gelince gun isigina cikaralim.
¦[
¦[ Hoscakalin!

Ben, Nilgün Belma Bugüner, 1955 yılının 14 Temmuzunda İstanbul'da doğmuşum.
Elektronik Müh. ITU, 1982 mezunuyum. (Aslında 1978 de mezun olmalıydım ama
maalesef yaklaşık 4 yıl ITU kapalı kaldı. Ben de boş durmayı sevmediğim için
ilk ve son kez bir ralliye katıldım ve grup 4.sü, genel klasman 7.si bitirdim)
Sadece ERA Elektronik A.Ş. 'de 14 yıl çalıştım. Bu süre içinde 7 yıl imalat ve
son 7 yılda da ar-ge md. lüğü yaptım. Ayrıca şirketin 20 makinalık ağının yönetimini
üstlendim ve belge yönetimi/arşivlenmesi ile ilgili çok kullanıcılı bir program
geliştirdim. Bir kalp krizi neticesinde zorunlu emekli oldum. 1989-90 da QBasic ile
yazdığım bir hoparlör simülasyon programı 2 sürüm çıktı ve yurtdışında pazarlandı.
1.5 (birbuçuk) yıldır Linux kullanıyorum. GNU konsol uygulamaları, Gnome, KDE
ve RedHat paketlerinde yaklaşık 50 paketin po dosyalarının çevirilerini sürdürmekteyim.
TrLinuxMag e-dergisinde yayınlanmış yazılarım vardır. Alanya'da ikamet etmekteyim.

Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :-)

Esen kalın,
Nilgün
KBabel kullanan Gnome çevirmeni :-)