Re: Web sitesi

Selam,

<...>
>       b. KBabel (Nilgun Belma Buguner)
>       c. Grafik arabirim harici (yani PO dosyalarinin yapisi vs.'yi
>          kapsayacak bir yazi dusundum) (Gorkem Cetin??)

Bu kısmı hazırlayabilirim.

>    B. Prosedur (Omer Fadil Usta bu bolumde bize cevirileri nasil
>       yaptigini ve cevirisini yaptigi programlari nasil takip ettigini
>       aciklayacak)
>
> Cevirmenler ufaktan kendilerini tanitirlar mi? Kendileri hakkinda bilgi
> iceren iletilerini listeye yollasinlar, diger liste uyeleri de eklemek
> istediklerini eklesin. Ben derleyip toparlayayim, guvenli bir yerde

Görkem Çetin, 1974 Ankara doğumlu. Halen Gelecek A.Ş'de Genel Müdür
Yardımcılığını sürdürüyor. 7/24 Linux düşünüyor. Hoşlandıkları arasında
konsoldan kaçabilirse Evolution ve GNOME kullanmak, balık tutmak ve iş
stresinin etkisinden kurtulabilmek için hafta sonları kendisini dışarı
atmak var.

-- Görkem