Re: Review islemit

On 25 Jul 2001 16:24:22 +0300, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Salı 24 Temmuz 2001 20:22 tarihinde, Fatih Demir şunları yazmıştı:

> Ben bu işlemi her çeviride aspell ile zaten yapıyorum. Bunun için aspell
> Türkçe desteği ve sözcük listesi bile sağladım.

Eh, aspell. Denemem gerek.. Bir bakalim..

> gnu-tr indirin sayfasında var,
> isteyen alıp kullanabilir. (gnome-fanatikleri bile kullanabilir, çünkü
> o bir KDE uygulaması değil, gnu uygulaması .-) )

Hehuhe, aman, kaynaði alip, "grep -r KDE *.*" yapip, sonuca göre
uygulama secmiyoru(m|z) herhalde... yoksa... hmm ,-)

Gramer hatalarini aspell'in düzelteceðini zannetmiyorum.. zaten görevi o
deðil ki.

"Review" iþleminin asil hedefi de bu. QA -- tercümeyi yeniden tercüme
etmek deðil.

> Ufak tefek düzeltmeler bile çeviri bütünlüğünü bozar. Bu işi çeviren
> kendi yapmalıdır.

Hm? Gramer hatalarini kastettigimi söylersem yine de katilirmisin?
Eskiden miydi, bilmem, amma normalda makaleler kontrol okunurdu ve
duruma göre de düzeltirilirdi, deðil mi?
--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080