Review islemit

Review islemi nasil birsey ve nicin yapilacaktir, yada en azindan ben
yapilmasini iyi görürdüm...

Neden? Tercümelerde tercümanin gözünden gecen, ufak gramer, kelime
hatalari olabilir. Bu hatalari düzeltmek ve belli bir "karsi" kontrolu
saglamak icin review islemi yapilsa güzel olurdu.

Nasil? Review yapan kisi normalde tercüme yapmamasi gerek, sadece
varolan tercümeyi gözden gecirip, ufak tefek düzeltmeler yapmasi gerek.
Bunu bir 5, 10 dakika ayrip (ufak dosyalar icin) yapabilir kisileri
"evet" demeye cagirmistim, unutmadiniz, degil mi ,-)

Pratikman ne olacak? Ben po dosyasini alinca, syntax ve "form" dogrulugu
icin dosylari gözden gecirip, sonra belli, basli, 4,5 kisiden birisine
gönderip, o kisi gözden gecirdikten sonra bana gönderecek.

Benim fikirlerim bu kadar, Review syntax/po dosya baslik tartismasini
gnome-i18n gnome org'da görmüs olabilirsiniz ,-)

Yorum? Kritik? Alkis?

PS: Review icin gözden gecirme dersem yanlis olmaz herhalde gelecekte..
--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080