yeni sözcükler

Selam,

gcc.po dosyasındaki iletilerin neredeyse tamamı hata iletilerinden
oluşuyor. inline'ı başta anahtar sözcük olarak aldım ancak sonra bu
hata iletileri miktar olarak artıp bir eylemi belirtir hale gelince
çevirmek şart oldu.

    inline functions: içerilen işlevler
    inlining: içerilme

olarak çeviriyorum.

Ayrıca

    hash: # imi
    hash table: # dizisi; çağrışımsal dizi (associative array)

scalar için uygun bir karşılık bulamadım. Skalar diye kullanıyorum ama
bu Türkçe açısından çok örtülü. Sayıl diye kullanılmış bazı yerlerde
ancak dizge değerlerde scalar olabiliyor ve sayıl örtüşmüyor gibi
geliyor bana.

Bu sözcükleri irdeleyip sözcük dağarcığına ekleyelim.

Esen kalın,
Nilgün