Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

On Mon, 2001-12-24 at 01:44, Alper Ersoy wrote:
On Mon, Dec 24, 2001 at 06:26:16AM +0200, Görkem Çetin wrote:
> Peki, kucuk bir soru, icerigi ve PHP tarafini hazirlayacak olan
> arkadaslar, acaba sizlerden birisi bu calismada basrol olmak ister mi,
> yoksa benim "Ali, bunu su surede yapar misin? Burak bu isi yarina teslim
> eder misin? vb" dememi mi beklerdiniz?

Gonullu  yoneticilik  yapabilirim,  ama once  beklentilerin  tam  olarak
belirlenmesi  gerekiyor. Ancak  o  zaman planlamaya  gecebiliriz  (hatta gectik
bile). Aslinda yonetici farketmez, listede   ortak  kararlar alinarak  da
ilerlenebilir  (simdiki gibi),  nitekim cok  burokratik bir liste  degil
.. ve katiyyen de olmaz da; ben öyle listelerden cok fazla hoslandigimi söyleyemem dogrusu.
Yöneticilige hos geldin say kendini, sourceforge.net'teki kullanici adin neydi Alper? Biz tabii ki listede herseyi konusup, karar veriririz...
(ben  sahsen  gnu-tr-u12a'dan  korkuyorum, neden  bilmem.. robotlar listeyi ele
gecirmis ondan  herhalde).
Hehe, bizim aramizda hic robot olmamasina dair bahse de girmem gerci .-)
Eger bu sekilde kagni hiziyla is yapilir derseniz, o zaman dogal olarak diktator/
yonetici karisimi bir cozum uygulanabilir.
Yok, yok, öyle birseyin bizim gibi demoktratik, micik, micik listesinde isi yoktur.

> Ben de merak ediyorum. Bu kisim zor, en sona birakmakta fayda var.

Simdilik Ximian'i onersek?
Hm, fena fikir degil.
> Bu GNOME-Turk web sayfasini hazirlamamizin en onemli iki nedeni var. Onu
> hatirlatayim. Birincisi, gonulluluk hesabiyla yapilan bu islerde zamanini
> ayiranlarin onore edilmesi, ikincisi ise ceviri yontemlerinin ve
> kullanilabilecek araclarin belirlenmesi ve tanitilmasi.

GNOME'un Turkce konusup yazanlara tanitilmasi da var!
Hm, SPAM haricinde, bunu basari + ortak sözlük yoluyla belli bir dereceye kadar yapabiliriz; bir de belli Türkce linux dagitimlari da projeyi hafifce sitesinden link'lerse, o kadar zararli olmaz herhalde ,-)

Baska reklam, ilerleme türlerini siz söyleyin bana, siz bu konuda daha fazla bilgi sahibi oldugunuz icin, isleri birazcik daha fazla bilirsiniz...
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part