Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

On Mon, 2001-12-24 at 17:07, Görkem Çetin wrote:
> Gonullu  yoneticilik  yapabilirim,  ama once  beklentilerin  tam  olarak
> belirlenmesi  gerekiyor. Ancak  o  zaman planlamaya  gecebiliriz  (hatta
> gectik  bile). Aslinda   yonetici  farketmez,  listede   ortak  kararlar
> alinarak  da ilerlenebilir  (simdiki gibi),  nitekim cok  burokratik bir
> liste  degil (ben  sahsen  gnu-tr-u12a'dan  korkuyorum, neden  bilmem...
> robotlar  listeyi ele  gecirmis ondan  herhalde). Eger bu  sekilde kagni
> hiziyla  is yapilir  derseniz,  o zaman  dogal olarak  diktator/yonetici
> karisimi bir cozum uygulanabilir.

Benim bu sayfadan kisisel beklentim, gonullu cevirmenlerin kendilerinden
bir seyler bulacaklari, korkmadan "Evet, ben de yapabilirim" diyebilecekleri
bu ortam yaratabilmek. Su anda Turkce 6. sirada, biraz gayretle ilk 3'e sokabiliriz.
*Tüh*, *tüh*, insallah...
Ihtiyacimiz olan sinerji web sayfasinda yatiyor olabilir.
Temel terim bankasi güzel birsey olurdu, bakalim, Nilgün/Alper bazi sorularima (listedeki sorularim) cevap verecek mi.. gnu-tr projesinde olamk zorunda degil o terim bankasinin illa ki...

Yani GNOME, KDE, GNU-TR ve nice tercüme projeleri o tabani ortak kullanacaksa, yeni ve nötr bir yerde olsa, bence daha iyi olurdu, amma benim görüslerim birazcik degisiktir, bilenler bilir.
Web'i olustaracak maddeler arasinda, bence
- GNOME'un tanitilmasi,
Bunu genelce yapmak isteyen ve GNOME fanatikligi seviyesi yüksek olur, Türkceyi dogru dürüst konusan kim vardir bizim listede... hmmmm.. .-) Eller havaya, haydi, ortaya cikin GNOME'lar .-)
- Ceviri yontemlerinin ve araclarinin belirlenmesi
aka. gtranslator propagandasi.....
- Sozluk
Merkez ve ortak bir TUerkce TErim Tabani = TUTET.. olsa güzel olur, eheh... Yani yeni bir sirf o tabani yönetecek proje olsa, en iyisi olur bence (more specialized groups -- less general work)
su anda en onemli ogeler icinde yer aliyor.
> Simdilik Ximian'i onersek?

Bence uygun, Ximian'in ne oldugu, nasil otomatik kurulabilecegi anlatilsa yeterlidir.
Bu ufakca bir anlatim + o go-gnome.com sitesine (yada simdiki adi neyse) bagdan olusur degil mi?
Alper, kolay gelsin.
Aynen katiliyorum....
Benden ihtiyacin olan bir sey varsa, 1 hafta icinde (dunyayi kurtarmak disinda) halledebilirim.
Eh, iyi, bir cay + bir yas pasta dilimi isterim o zaman, adresim.... .-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part