Re: GNOME Turk sayfasi/projesi/sitesi vs.

On Mon, Dec 24, 2001 at 06:26:16AM +0200, Görkem Çetin wrote:
> Peki, kucuk bir soru, icerigi ve PHP tarafini hazirlayacak olan
> arkadaslar, acaba sizlerden birisi bu calismada basrol olmak ister mi,
> yoksa benim "Ali, bunu su surede yapar misin? Burak bu isi yarina teslim
> eder misin? vb" dememi mi beklerdiniz?

Gonullu  yoneticilik  yapabilirim,  ama once  beklentilerin  tam  olarak
belirlenmesi  gerekiyor. Ancak  o  zaman planlamaya  gecebiliriz  (hatta
gectik  bile). Aslinda   yonetici  farketmez,  listede   ortak  kararlar
alinarak  da ilerlenebilir  (simdiki gibi),  nitekim cok  burokratik bir
liste  degil (ben  sahsen  gnu-tr-u12a'dan  korkuyorum, neden  bilmem...
robotlar  listeyi ele  gecirmis ondan  herhalde). Eger bu  sekilde kagni
hiziyla  is yapilir  derseniz,  o zaman  dogal olarak  diktator/yonetici
karisimi bir cozum uygulanabilir.

> Ben de merak ediyorum. Bu kisim zor, en sona birakmakta fayda var.

Simdilik Ximian'i onersek?

> Bu GNOME-Turk web sayfasini hazirlamamizin en onemli iki nedeni var. Onu
> hatirlatayim. Birincisi, gonulluluk hesabiyla yapilan bu islerde zamanini
> ayiranlarin onore edilmesi, ikincisi ise ceviri yontemlerinin ve
> kullanilabilecek araclarin belirlenmesi ve tanitilmasi.

GNOME'un Turkce konusup yazanlara tanitilmasi da var!

Hoscakalin.

--
Alper Ersoy