Re: [preklad] pretty printing

teraz rozmýšlam že prečo výstup keď je to výpis
navrhujem
"pekne formátovaný výpis"

Dňa 14. novembra 2012 9:21, Peter Mraz <etkinator gmail com> napísal(-a):
ok dávam do slovníka ako formátovaný výstup
prosím niekoho aby do slovníka pridal aj link na toto vlákno

Dňa 14. novembra 2012 8:09, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):

Už som to raz prekladal, ale nepodarilo sa mi nájsť ako. Určite to ale
bol voľný preklad.

Tiež súhlasím s "formátovaný výstup".

Mimochodom, nestretol som sa s tým, že by to niekedy znamenalo aj
zvýrazňovanie syntaxe.

S pozdravom
~~helix84