Re: lista vs panel

bar = obdlžnik takže ak sa tu chceme hrať na slovíčka tak nie je dobre ani jedno ani druhé
ale preklad obdlžnik nástrojov sa vám asi páčiť nebude

Keď zoberiem do úvahy to, že nejde o doslovný preklad ale o preklad na základe podobnosti tak mi logický výchádza to čo som tu už niekoľkokrát povedal:
úzky obdĺžnik sa dá chápať ako lišta (podobnosť s lištou v ktorej je viacero otvorov/gombíkov/tlačidiel) a širší obdĺžnik ako panel (podobnosť s navigačným panelom v ponorke, lietadle a podobne kde je čudlíkov ako nas..tých).

Dňa 15. marca 2010 16:40, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):
2010/3/15 roman matyus <romanmatyus gmail com>:
> Tiež si myslím, že je to jedno. Hlasovanie?

Myslim si, ze je to jedno a preto by sme mali pouzivat panel, pretoze
inde som to ako lista prelozene nevidel.

S pozdravom
~~helix84