protest

Ahoj.

Tymto vyjadrujem svoj oficialny protest voci kontrolorovi Petrovi Mrazovi.
Modul gnome-session, ktory bol uz po dlhom pingpongu takmer pred
zaclenenim (kontroloval ho Marcel Telka), teraz sa nachadza zas na
zaciatku.
Vsetky veci, na ktorych sme sa s prvym kontrolorom zhodli - teraz mam obhajovat?

Mozno toto ani nie je protest, ale navrh: ako maju svoje moduly
prekladatelia, tak by ich mali mat pridelene aj kontrolori. Minimalne
v ramci jedneho kola oprav (jeden pingpong).

Uz opat stracam chut na preklad, ked som zbadal stav modulu
gnome-session. Dalsie "skontrolovane" ani nechcem vidiet.

Pal'o

PS: mozno ma to o chvilu prejde, ked sa schladim. Ale teraz vriem. Ved
ma poznate...