=?UTF-8?Q?Re=3A_n=C3=A1vrh_na_zrusenie_registra=C4=8Dn=C3=A9ho_emailu?=

Marcel, mohol by si sa prosim ta vyjadrit tak ako to Roman ziadal?
Mne to s tych skriptov jasne nie je. (Nechapem napr preco je potrebne
mat zoznam clenov na wiki a aj na vertimuse a preco na to mas ten
check-team skript)

Dakujem