=?UTF-8?Q?Re=3A_n=C3=A1vrh_na_zrusenie_registra=C4=8Dn=C3=A9ho_emailu?=

Suhlasim.

Tiez si myslm ze prihlasit sa do vertimusu a pridat sa k nasmu timu,
plus prihlasenie do ML staci. Mozno mozme ponechat pravidlo ze dotycny
posle email do ML kde sa predstavi ale nemusi to mat ziadnu presnu
formu.
Tak isto by som zrusil ten email na zmenu udajov.