=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_n=E1vrh_na_zrusenie_registra=E8n=E9ho_emailu?=

Som proti zrušeniu registračného emailu, proti hlasovaniu o zrušení
registračného emailu, a taktiež proti výpadom proti koordinátorovi.
Registračné emaily slúžia na viacero vecí - ako predstavenie nového
člena a tiež umožňujú prácu automatickým skriptom. Na stránke
http://live.gnome.org/SlovakTranslation máte prehľad členov tímu aj s
odkazmi na ich registračné emaily - čo môže byť prehľadnejšie?
Ja to nevidím ako byrokraciu ale ako uľahčenie práce koordinátorovi -
aj tým spomínaným skriptom...
Tak sa už ukľudnite a prekladajte. Aj ja sa idem ukľudniť.

Paľo