=?UTF-8?B?UmU6IHDDrXNhbmllIHBvZMSNaWFya292bsOta292?=

2010/2/3 Marcel Telka <marcel telka sk>:

> Súhlas. Dúfam, že sa k tomu dostanem(e). Uvedomte si tiež, že situácia,
> keď je v tíme toľko veľa prekladateľov tu ešte pred nejkým krátkym časom
> nebola, takže aj problémy s konzistenciou neboli (resp. neboli v takom
> rozsahu, ako môžu veľmi ľahko nastať teraz).
>
> Pichľavá otázka: Neprinesú jasné pravidlá ďalšie ponosovanie na zbytočnú
> byrokraciu a nedostatok familiárnosti? (toto je len rečnícka otázka,
> nemusíte sa k tomu vyjadrovať; asi som to ani radšej nemal písať)

Prave preto by bolo fajn zacat davat dokopy tu prekladatelsku prirucku
spolu zo slovnikom, ak by bol konflikt tak by sa na ta to len
odvolalo. Myslim si ze by bolo vhodne ju vytvorit ako wiki stranku, a
tym padom na nej mozu pracovat viaceri a aj komentovat.