=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Re=3A_p=EDsanie_pod=E8iarkovn=EDkov?=

1. Ak to chceš od prekladateľov žiadať tak nech je ten dokumet na stránke dostupný
2. Čital som to len zbežne ale hned v druhej vete je napísané ze "Nie je potrebné zachovať pôvodný znak, ale vhodnejšie je
použiť prvé písmeno slova."
3. je to draft petra chadabu - to meno je mi známe ale aj keby to bol nejaký super prekladatel neznamená to, že sa nemôže mýliť - viac menej s tým čo je napísané v tom dokumente súhlasím takže podla môjho názoru bude dobré sa tým riadit ale nie za kazdú cenu

Ak s tým ostatný súhlasia tak niekto kto máte na stránke možnosť robiť úpravy, tam odkaz na ten dokument dajte.

Dňa 2. februára 2010 10:14, Pavol Klačanský <pavol klacansky com> napísal(-a):
nezmysel to samozrejme nie je, uz som sem hodil ten dokument, tam je to
takto, snazim sa aby to bolo jednotne

V Pondelok, 1. február 2010 o 23:58 +0000,
gnome-sk-list-request gnome org napísal(a):