Re: =?iso-8859-1?Q?Kandidat=FAra_na_nov=E9?= =?iso-8859-1?Q?ho_koordin=E1tora?=

On Sun, Apr 25, 2010 at 12:11:19PM +0000, Jaroslav Rynik wrote:
> S väčšinou bodov súhlasím. Mám len 2 väčšie pripomienky a 1 menšiu:
>
> 1)
> Páči sa mi, že chceš vyjsť prekladateľom v ústrety, ale môže pri tom
> vzniknúť chaos, napr. keď sa v priebehu prekladu doplní ďalšia vetva
> alebo niekto omylom nesprávne vypíše tabuľku na wiki. Som za
> rezervovanie 1 vetvy tak, ako to bolo doteraz a za posielanie oznamu,
> nie žiadosti o rezervovaní modulu. A čo sa stane, keď budú chcieť
> rovnaký modul prekladať 2 ľudia?

Práve to rieši žiadanie o pridelenie prekladu. Čím ďalej bude takýchto
žiadostí menej. Koľko ich bolo v poslednom čase? Kedy bola posledná?
Dávno. Prečo? Skoro všetko je už pridelené. A to čo nie je, toho je
málo.

> 3)
> To sa mi zdá rozumné.

> A jazykové schopnosti?

Načo jazykové schopnosti? Hlavne, že vie nahlásiť bug do bugzilly. :-)

Nahlásiť bug do bugzille by mal vedieť snáď každý prekladateľ...
Kompilovať modul z gitu? Kontrolór? Prečo? Načo? Zaujímavá podmienka.
Rád by som vedel, ako to chceš kontrolovať :-)

> Tu mi zasa chýbajú technické schopnosti.

Načo technické schopnosti? :-)

Takže prekladateľovi stačí preložiť 5 modulov, 5 * 101 = 505 reťazcov
(alebo niečo málo viac, aby sa nepovedalo), ovládať ľubovoľný textový
editor (aby vedel napísať fuzzy a komentár), nahlásiť bug do bugzilly a
skompilovať nejaký modul z gitu a hop a može byť milý prekladateľ
začleňovateľom a komitovať do GNOME.

To snáď nemyslíš vážne?!?!

Prekladateľ, ktorý horko-ťažko pošle registračný mail v správnom
formáte, splní tých pár triviálnych vecí, čo si vymyslel (niektoré sú
zbytočné, niektoré podstatné Ťa ani nenapadli) tak takéhoto pustíme, aby
komitoval?

Peter, predstavuješ si to fakt veľmi jednoducho...
... ako Hurvínek válku :-)

Ďakujem, Jaro, za pozornosť a postrehy.