Re: [gnome-nl] Pakketten reserveren

Dag Wouter,

Het is nu wel duidelijk. Ik bedoelde vooral het laten terugvloeien van
nieuwe vertaling in 3.2 naar 3.0. Dat kan ik vrij makkelijk genereren
met een tooltje als msgmerge ofzo.
Dat committen naar beide branches is wat je bedoelde met cherry-picks?

Gewoon in 3.2 werken, en committers zorgen er eventueel voor dat de
vertalingen ook in oudere versies terechtkomen. Het komt er dus op
neer dat het voor vertalers alleen nuttig is om master te vertalen
toch?

Groeten,
Rachid.