[gnome-nl] Certificaten2

Beste Wouter,
Sorry voor het spammen van de lijst, maar ik moet toch nog wat weten over Evolution. Bij het onderdeel Certificaten kom ik zoveel fouten tegen dat ik mij afvraag of het zinvol is alles na te lopen. Ik denk dat dit onderdeel weinig zal worden geraadpleegd door gebruikers.
Nog een mooi voorbeeld:
Voordat u deze CA vertrouwd is het raadzaam dat u het certificaat, de
regelgeving en procedures van deze CA bestudeerd, mits aanwezig.
Als ik zoiets toevallig tegenkom verbeter ik het natuurlijk, maar alle berichten nalopen is bijna onbegonnen werk.

Groeten,