Re: [gnome-nl] Pakketten reserveren

Hallo Rachid,
Eigenlijk vind ik dit geen goed idee. Als ik kijk naar onderstaand
lijstje dan zie ik b.v. dat ik de volgende modules net voor de uitgave
van gnome 3.0 heb voltooid: evolution, gedit, empathy en
evolution-data-server. Daar zijn kennelijk weer een paar strings
bijgekomen die nog vertaald moeten worden. Dat zou ik niet via LP doen
maar via gnome. Het is veel eenvoudiger de vertalingen bij gnome te
voltooien, zeker omdat het slechts om een klein aantal toegevoegde
strings per module gaat. Wie dit doet maakt mij niet uit. Als het goed
is, dan worden de vertalingen van gnome automatisch opgenomen in Oneiric
in LP.
Hannie