[gnome-nl] Pakketten reserveren

Dag vertalers,

Ten eerste mijn excuses voor het SPAM-en van jullie mailbox. Zoals ik eerder had verteld komt er een nieuwe Ubuntu-versie aan en daarvoor willen we ervoor zorgen dat we een hoop kunnen gaan vertalen. Daarom wil ik een aantal pakketten bij Gnome reserveren. Verschillende mensen kunnen deze dan in Launchpad vertalen. En de vertaling kunnen we later weer terugsturen naar Gnome zodat er geen dubbel werk gedaan wordt. We willen beginnen met de volgende pakketten:
 - yelp-xsl
 - evolution
 - gedit
 - empathy
 - tomboy
 - evolution-data-server

Ik zal deze binnenkort dus reserveren op de statuspagina van Gnome. Als er nog opmerkingen zijn hoor ik het wel.

Groeten,
Rachid