Re: [gnome-nl] gcalctool - master

Hoi allen,

Ik heb in aanvulling op het commentaar van Reinout ook nog enkele
opmerkingen. Zie hieronder. Ik denk ook dat het nog niet gecommit kan
worden in de huidige vorm.

Wouter Bolsterlee schreef op vr 01-10-2010 om 00:24 [+0200]:
> [...]

In gcalctool 5.31.1 zie ik wel × en ÷ als ik * en / typ. Hoe kan dat nu
ineens verdwenen zijn?

Complexe getallen bestaan uit een reëel deel en een imaginair deel. Het
woord component wordt voor zover ik weet niet gebruikt:

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Reële_deel
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Imaginaire_deel

Waar zie je dat precies? Ik zie het in gcalctool 5.31.1 alleen in het
menu staan...

Dat is ook niet correct. "Ongeldige uitdrukking" wel.

Dat vraag ik me ook af. Ik zag iets soortgelijks bij (ik meen) pitivi.

Ja.