Re: [gnome-nl] gcalctool - master

Dit pakket is door k.dejong[1] op Launchpad vertaald, ik heb zijn
suggesties nagekeken.

Ik weet niet precies hoe kort ongedaan maken moet worden, zo kort als
"undo" wordt het denk ik nooit. Hier wat suggesties:
"Ongedaan maken"
"Terugdraaien"
"Draai terug"
"Annuleer"
"verwerp"
"Ctrl+z"

[1] https://launchpad.net/~k.dejong
UnDeFineDOp donderdag 30-09-2010 om 19:10 uur [tijdzone +0200], schreef
Reinout van Schouwen: