[gnome-nl] Nautilus upload mislukt

Hallo,
Bij mijn poging de volledige vertaling van Nautilus te uploaden kreeg ik een melding dat het bestand niet door de controle komt. Ik heb de 1e 400 strings nagelopen (kwam idd een klein foutje tegen, 2x underscore in een regel), maar dat heeft niet geholpen. Er zijn 1200 strings, dat is te veel voor mij om na te lopen. Ik beschik niet over hulpmiddelen om de fout op te sporen. Kan iemand dat voor mij doen? Ik zal je dan het volledig vertaalde bestand toesturen.