[gnome-nl] glabels - master

Hallo,

De nieuwe status van glabels - master - po (Nederlands) is nu 'Vertaald'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/glabels/master/po/nl

Eerste vertaling van Glabels. Zoals bekend, ben ik geen »native speaker«. Op dit moment maar 70%, en meer zal ik waarschijnlik niet voor elkaar krijgen.

Misschien heeft iemand tijd voor een review. Er is geen spoed geeist, de volgende stabiele versie van Glabels komt pas in maart of april 2011. Tussendoor zullen er development versies komen. Wat het programma op zich betreft, of de bedoeling van de strings, even aan mij vragen. Ik ben geinvolveerd in de ontwikkeling, niet als programmeur, maar ik hou de vertalingen, nieuwe sjablonen en de documentatie zo'n beetje in de gaten.

Mario Blättermann
--
Dit is een automatische berichtgeving van l10n.gnome.org.