Re: [gnome-nl] Bijgewerkte vertalingen

Am Mittwoch, den 31.03.2010, 20:23 +0200 schrieb Wouter Bolsterlee:
> Op woensdag 31-03-2010 om 19:13 uur [tijdzone +0100], schreef Sander
> Pientka:
>
> Launchpad is zuivere magie voor mij. Wat precies de policies zijn voor
> upstream-imports is me onduidelijk, dus het antwoord op deze vraag moet
> ik je schuldig blijven. De data die je noemt zijn natuurlijk wel een
> indicatie...

We hebben op gnome-de gnome org ook een eindeloze discussie gehad over
samenwerking tussen upstream en Launchpad. Met het resultaat, dat ze nu
aan de upstreams de voorkeur geven, wat betekent, dat ze de officiele
po's nu ook direct in Launchpad gaan aanpassen. Maar dat zal niet de
suggesties in Launchpad betreffen, deze blijven gewoon bestaan.
Tenminste geldt dat voor de duitse vertalingen. Geen idee, of de
Nederlandse Launchpaddies anders ermee omgaan.

Groetjes Mario