Re: [gnome-nl] Bijgewerkte vertalingen

Op dinsdag 30-03-2010 om 22:38 uur [tijdzone +0200], schreef Wouter
Bolsterlee:
> Vandaag zijn door ondergetekende deze vertalingen tot 100% bijgewerkt:
>
>   file-roller, gnome-applets, gnome-desktop, gnome-doc-utils,
>   gnome-menus, gnome-netstatus, gnome-nettool, gnome-session,
>   gnome-system-monitor, gtkhtml, libgnomekbd, nautilus,
>   sound-juicer, yelp, zenity

Daarna heb ik ook nog deze vertalingen bijgewerkt:

  accerciser, devhelp, eog, gnome-bluetooth, gnome-vfs, gok,
  gtkhtml, libgweather, mousetweaks, tomboy

Wederom slechts deels laaghangend fruit. Meerdere modules waren nog
redelijk wat werk.

Huidige stand van zaken: 84% totaal. Meer details hier:

  http://l10n.gnome.org/languages/nl/gnome-2-30/ui/

Hoera! ;)

    — Wouter