Re: [gnome-nl] Bijgewerkte vertalingen

Hoi Wouter,
Even een vraagje. Als vertalingen worden ingediend, komen die dan
automatisch op Launchpad terecht? Het lijkt erop, dat dit binnen een
dag al gebeurt, uitgaande van de datum waarop een sjabloon op
Launchpad het laatst is aangepast.

Top trouwens dat je in je eentje een vertaalspurt maakt, zo vlak voor
Ubuntu 10.04. Ons vertaalteam organiseert over 2 weken een online
vertaalspurt trouwens, maar daarover vertel ik op een ander moment
meer ;)

--

Sander

Op 31 maart 2010 19:09 heeft Wouter Bolsterlee <wbolster gnome org>
het volgende geschreven: