Re: [gnome-nl] Mount, unmount, mount point

Hoi Sander,

Op maandag 29-03-2010 om 16:59 uur [tijdzone +0100], schreef Sander
Pientka:

> Graag zou ik van jullie willen weten of er uniforme
> standaardvertalingen bestaan voor deze woorden. Ik gebruik zelf
> "aankoppelen", "afkoppelen" en "aankoppelpunt".

Deze discussie is al eens gevoerd en het woordgebruik in Nautilus is
daarop gebaseerd:
http://www.mail-archive.com/gnome-nl-list gnome org/msg00104.html

Wat mij betreft houden we het dus bij koppelen, ontkoppelen en
koppelpunt, tenzij je goede argumenten hebt om de discussie te heropenen
natuurlijk. :)