Re: [gnome-nl] Mount, unmount, mount point

Hoi Wouter,

Hartelijk bedankt voor de goede uitleg, waarop ik niets kan aanmerken.
Dit gaat van pas komen binnen ons vertaalteam en gaat een plekje op
onze wiki krijgen :) Ik zal deze mail even naar onze mailinglist
doorsturen.

Bedankt!

--

Sander

Op 29 maart 2010 20:38 heeft Wouter Bolsterlee <wbolster gnome org>
het volgende geschreven: