Re: [gnome-nl] Mount, unmount, mount point

Reinout,

Aangezien jullie (Gnome-nl) reeds deze vertalingen hebben afgesproken,
ga ik er niet tegen in. Eerlijk gezegd is het mij om het even welke
vertaling er nu wordt gebruikt: alle genoemde termen lijken zo veel op
elkaar. Voor mij is het raadsel opgelost :)

Op 29 maart 2010 21:12 heeft Reinout van Schouwen <reinouts gnome org>
het volgende geschreven: