Re: [gnome-nl] GNOME-nl borrel 21 september

P�ed, Sep 21, 2005 at 05:40:05PM +0200, Sander skrev:
> Waarom doen we t niet een keer op een zondag of zo ? Dan zullen de
> meesten toch wel kunnen denk ik (al werkt de OV kaart dan misschien
> niet voor sommigen). Ik wil nl ook wel een keertje komen, maar
> doordeweeks lukt gewoon haast niet.

Dat is de bedoeling ook. De volgende meeting staat voorlopig voor 6 november
gepland.

  mvrgr, Wouter

--
:wq                                                       mail uws xs4all nl
                                                      web http://uwstopia.nl

i had no choice :: but to hear you                       -- alanis morisette