[gnome-nl] GNOME-nl borrel 21 september

Hallo allemaal,

Aangezien niemand met een beter voorstel is gekomen, kondig ik bij deze aan dat er aanstaande woensdag een GNOME-nl borrel zal plaatsvinden. We zullen hierbij het glas heffen op de release van GNOME 2.12 en AbiWord 2.4!

De plaats van handeling is wederom de Stairway to Heaven in Utrecht. Je wordt verwacht vanaf een uurtje of 20:00. Je wordt niet thuisgebracht.

Degenen die in enigszins serieuze sfeer willen overleggen over de stand van zaken binnen GNOME-nl zou ik willen vragen een uurtje vroeger te komen.

Als je komt, laat dit dat even weten via de wiki: http://live.gnome.org/NederlandseVertaling_2fIkKomOpHetFeestje