Re: [gnome-nl] GNOME-nl borrel 21 september

Beetje laat, maar had niet veel tijd op mijn werk, nogal druk enzo.
Maar nee, heb geen idee over de live-cd. Roy moest de afgelopen weken, 5
dagen in de week werken, en gezien hij s'nachts werkt en ik overdag heb
ik heb de afgelopen tijd niet echt gezien/gesproken.

Verder qua punten, tsja ik ga morgen weer even met stone-it bellen, als
het goed is zou de persoon die ik daar moest hebben weer terug zijn met
vakantie. Dan kan ik even kijken of zij mogelijk interesse hebben om de
livecd te sponsoren met als tegenprestatie wat reclame/promotie
materiaal van hun op de cd.

verder heb ik niet veel te melden, tsja ga dit weekend even research
doen naar voorgaande documenten over presentaties van gnome.
Om dan zelf al een beginnentje te maken voor de presentatie op
linuxworld expo.

Verder weet ik dat het deze keer zelfs speciaal midden in de week is om
juist die mensen een plezier te doen :)
dus ik hoop ook dat er genoeg mensen zijn/waren om het leuk te maken.

volgende keer in vlissingen ;P