Re: [gnome-nl] Vertaling van mount

Op wo, 16-03-2005 te 14:16 +0100, schreef uws:
> Is
> iets al "in-/uitschakelen" niet descriptiever voor de gebruiker? Ik heb
> persoonlijk niet zo'n probleem met vrije vertalingen.

In/uitschakelen is een beetje verwarrend, want je zet niets aan of uit.

Ik vind zelf aan/afkoppelen zo slecht nog niet. Het is een vorm van
koppelen. In MS Windows staat er bij bijvoorbeeld USB sticks iets van
"hardware veilig verwijderen". Zo'n insteek zou je ook kunnen nemen.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30